shoppning, ohyes!

image34

Idag var jag i stan med Josefine, Jag köpte näspiercingen i vänstra hörnet på Glitter,
tryckte tröja med texten "killer chix", vilket är namnet på laserdomelaget jag är med i.
På Gina Tricot köpte jag skärpet som är på bilden, och en hjärtepin för 25 kr,
den som är i mitten överst.
Hjärtsjukdomar är alltid skrämmande.
När de drabbar barn känns det särskilt orättvist.
Varje år föds cirka 1000 barn med hjärtfel.
Varje dag får omkring tre familjer i Sverige det dystra beskedet att deras
barn har hjärtfel.
Forskningen inom detta område är mycket eftersatt och behovet är enormt!
Hjärtepin är en symbol för forskning, hopp och engagemang men framför allt för alla
hjärtesjuka barn.
Tack för att Du vill vara med och hjälpa oss att rädda fler barnhjärtan.

När jag hade köpt denna hjärtepin, kändes det bra inombords, ville bara säga det.
Bilden i mitten, nederst är på mig. Lite ego får man väl vara i sin egna blogg,
eller vad tycker ni? tihi

Kommentarer
Postat av: Channi

omaaaj sååå snyggt!
hett hett hett! ;)

2008-03-27 @ 02:41:17
URL: http://BooBooKisses.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0