Magi?

image7

Ljuset, värmen, ljudet, folket och känslan.
Det var äkta magi. Att känna den varma känslan
inom sig, det var riktigt speedat men ändå på något sätt
kände man sig lugn. Längst fram också.
Att se varje blinkning och varje uttryck de gjorde.
Att nästan känna svetten ifrån de.
Amina fångade ett plektrum, som hon gav bort
till Emma som hade kommit ända ifrån Stockholm för att se de.
Sen fångade jag svetthandduken ifrån Martin!
Det var stort! Just nu hänger den upp mot väggen bakom mig.
Efter ett litet tag fångade Amina ett till plektrum som hon behöll själv.
Det gjorde hon rätt i!
Efter den underbara och obeskrivliga konserten
gick jag, Amina, Emma och Lisa till donken för att ta något att äta och dricka.
Man var ju ganska hunrig efter att man hade suttit ute i 4 timmar
i väntan på att få komma in, sen väntat i 1,5 timme på förbandet inomhus.
Efter vi hade käkat så visade vi Emma & Lisa runt lite och sen gick jag & Amina
hem till henne och sovde.
Jag vaknade tidigt och mådde kasst, ont i halsen efter allt skrikande och sjungandet.
Men det hindrade mig inte, jag gick hem, duschade, drack lite och gick iväg
till mina trogna laserdomekompisar på yllan.
Det var fritidsmässa.
Kul som alltid.
Sen när jag kom hem på kvällen sade
min mor att jag hade feber. inte kul!
Men det var värt det, efter den magiska upplevelsen på
lördagen!

Nu ska jag nog vara lite social med Micke på msn.
Han tycker jag är massor AFK på msn.
Nu ska han få se en aktiv Matilda på msn!
Pusshej.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0