Hot or not?

image19
Detta mina vänner, är den vackraste klockan jag någonsin haft i hela mitt liv.
En nyckelpigshalsbandsur. Den var inte helt enkel att hitta heller.
Det var Augusta som hittade eller kom på det, för det var såhär
att jag sa hur den skulle se ut, vi gick in i alla möjliga affärer och
i guldfynd hittade hon denna nyckelpigan, men det var en sorts nyckelring,
och sen köpte jag en enkel silverkedja, så satte jag ihop de när jag kom hem. Total kostnad
för denna vackra mojängen var 120kr.
Jag, som ni märker tycker den är väldig hot!
Vad tycker ni? Hot or not?
Rösta i kommentarerna!


Kommentarer
Postat av: Channi

Den är definitivt HOT! ;)

2008-03-23 @ 12:37:50
URL: http://BooBooKisses.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0