En bästavän

image16

Detta är Sarah, en utav mina bästa vänner.
Hon är en helt underbar vän & dansare, men också fotograf.
Hennes bilder blir underbart bra!
Jag ska en vacker dag, lägga ut ett par bilder som hon knäppt.
Men jag ville bara uppmärksamma henne litegrann, för hon har talang.

Jag sa också att hon är dansare, vilket hon defenitivt är. En riktigt duktig sådan,
Emma-Lisa & Petronella är också det.
Att se de dansa är en riktig upplevelse, de skapar en sorts känsla.
Det är intressant att se de dansa, de får en att vilja kunna dansa.
Jag får väl ladda upp ett klipp här i  bloggen också,
eftersom jag talat så bra om det, tihi ^^

fick en fråga på kommentarer, om vad hon dansade.
Hon dansar olika sorters streetdance, jazz & balett :)

Kommentarer
Postat av: ciss

Vad fint skrivet om en kompis. Hon blir säkert glad! :-)

2008-03-22 @ 15:21:58
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se
Postat av: sarah

åh jag blev jätteglad, du är så snäll som skriver sånt gumman :D älskar dej supermycket bästavän!

2008-03-22 @ 19:47:35

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0