Bestefar og jeg

Igår på domen, det var riktigt kul.
Vi har fått ihop ett lag nu, Killer Chix.
Det är jag, Amina, Edith, Alexandra och Micke som
spelar i det laget, vi ska träna ihop som ett lag nu
på medlemskvällarna eftersom snart kommer en tävling.
mohaha.

Imorse vaknade jag och var fortfarande trött. Amina verkade däremot vara ganska pigg,
även om hon hade spelat xbox igår, ni måste se henne spela det, hon är galen.
Jag steg upp och började packa till pappa, jag började tjafsa med mamma,
det var ett ganska onödigt tjafs egentligen, men alla tjafsar ändå.
Men när jag hade packat gick Amina hem till hennes pappa,
jag & mamma gick till bussen och hon lämnade av mig där.
Bussen gick, den tar cirka två timmar.
skit tråkigt äre verkligen!
Men jag tänkte mest på "Bestefar og jeg" haha.
här kommer klippet.
den är sorglig, men så hysteriskt kul,
han är så gullig.



när jag kom till Halmstad, hämtade pappa upp mig i sin "fina" babyblue bil,
sedan åkte vi och handlade på Maxi.
När vi hem så visade pappa sin nya damsugare, det var hans nya pärla.
Tihi ^^

Kommentarer
Postat av: Eduth ^^

Jag verkligen ÄLSKAr den videon. Sjukt rolig, han ser ut som Karlsson på taket xD

2008-03-22 @ 18:05:11

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0