sommar/slavjobb

polka & violgodis!

Idag var det sommarjobb som gälde, men mitt så kallade sommarjobb var slavjobb!
Så jag orkade inte med det & bad mamma ringa de ansvariga över komunjobben och prata
med de, så jag ska sluta.
Istället så gick jag på stan med Amina och jag blev sugen på godis,
VIOL & POLKA, finns nästan inget bättre, kanske möjligen choklad.
Så jag köpte det, senare på kvällen så började jag sy på Aminas klänning,
som jag började på i syslöjden (som jag endast fick G i) och jag har kommit på
den perfekta iden, och det kommer bli bra, hoppas jag!

Imorgon ska jag hjälpa min gode vän Sarah att packa sina sista saker till hennes nya lägenhet,
och tidigare ska jag till laserdome & göra Alexandra sällskap.
Det ska bli trevligt, det var ju ett tag sedan man var på domen och träffade folket.

Just nu sitter jag på msn & chattar & kollar på Scrubs.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Channi

så gulliga godisar! :)

2008-06-11 @ 22:41:20
URL: http://metrobloggen.se/Channi

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0