Rutig skjorta

rutig skjorta

Idag var jag på stan med Augusta, Sarah, Emma & Petronella.
Jag träffade även Alexandra, från laserdomelaget jag är med i.
I slutet av dagen kom jag hem med två påsar, en från Aima,
där jag hade köpt denna rutiga skjorta jag har på bilden för ca. 130kr,
på rea. Och i den andra påsen hade jag köpt två bhs från H&M
för 100kr (tillsammans). Så dum som jag är trodde jag att jag hade
75A, men det hade jag inte, så jag tog en 75B istället,
men när jag kom hem, upptäckte jag att jag måste ha 75C istället ;o.
Det var inte snyggt med en för liten bh-kupa kan jag säga.
Jag blev förvånad för jag trodde jag hade A, men jag har tydligen C ;s.
Men nu så ska jag snart gå och sova.
Men tyvärr är jag inte så trött ännu.
Får kolla på The O.C & bli det.

hot or not, med skjorta i sommar?
vilken skjorttyp är din favorit?
den längre? herrskjortan? finskjortan?
ska de vara randiga, rutiga eller helfärgade?
vad tycker du? tyck till i kommentarerna.


Pusshej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0