midsommar

spice

Midsommar igår, det  var trevligt. Mammas kompisar Ina & My var här med sina små döttrar
Freja och Adina. Urgulliga! Adina är nu ett år och några månader, och har precis
lärt sig krypa, hon kryper racersnabbt mellan rummen.
Lilla Spice var såklart också här, han var faktiskt rädd för lilla Adina,
hon är ju så snabb i sina rörelser och har ingen aning om hon slår hårt eller inte,
så varje gång hon kom krypande mot honom, backade han till närmsta person och sökte skydd.
Men senare på kvällen så vågade han sig fram till henne och hälsade med
stora pussar över hennes ansikte. Efter blev han så glad att
han vågade så han blev helt till sig och började hoppa upp på mammas kille.

Han saknar nog sin "pappa" (ägare), Robin som är uppåt landet och ska vara ett tag.
Men han klarar sig bra med oss barn, mamma och Lennart.
Han verkar ganska glad och lyckig ändå, han är jätte kelen av sig.
Han brukar ligga i min säng, vid fötterna eller uppe vid min kudde
och sova medans jag kollar på tv.
Spice är så söt!

Hur har eran midsommar varit?

Pusshej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Channi

så söt vovve :D

2008-06-22 @ 01:23:52
URL: http://metrobloggen.se/Channi
Postat av: katrin & hanna

sjukt fin hund...!!!

2008-06-22 @ 19:26:11
URL: http://goldenfish.webblogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0