centralskolan 9bf 2008

Avslutningsbilder

centralskolan 9bf 2008, bildkollage 
centralskolan 9bf 2008, bildkollage centralskolan 9bf 2008, sista bilden tillsammans

Vill bara säga till min "gamla" klass att avslutningen var perfekt och Jakob, du sjöng jättebra!
Talet jag & amina höll, hoppas jag blev lyckat, det får ni avgöra.

Jag kommer sakna hela klassen, alla roliga stunder, då alla skrattar, utan att egentligen veta varför.
Mentorerna Lasse & Lisa, vad kan man säga? Ni var, och fortfarande är de bästa!
Tusen tack till hela klassen, I'll always remember you!

Just nu är klockan ganska mycket, det är väldigt sent, eller tidigt.. det beror på hur man ser på det.
Klockan är i alla fall 04:45 och jag ska snart ta något att äta och sedan sova.
Jag kände bara en liten tvångstanke att jag var tvungen att skriva ett inlägg om dagen (gårdagen) och avslutningen.

Pusshej, godnatt & godmorgon.
vänta, jag vill bara tipsa om min bästaväns blogg, klicka här

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0