2008-06-07. fest&solbrillor

2008-06-07

1. Idag bestämde jag mig för att använda mina kilklackar, som jag använt endast en gång ;o och det var på skolavslutningen i 6:an eller 7:an
2. Jag gick hem till Carina (mammas kompis) och åt tårta som hon hade bakat, vi pratade en stund och på bilden är hennes löjligt snälla schäfer, han är stor som ett hus (71cm i mankhöjd) men snällaste som finns!
3. Sen gick jag hem till Josefinaste & blev lite ego ;p
4. Vi gick ut en promenad, och träffade en söt kisekatt
5. Sen åkte vi hem till Lina på fest
6. Emelie var på G med mina brillor ;p
7. Josefine... vad ska man säga? en gång mobilnörd, alltid mobilnörd när det gäller Josefine iallafall ;p

Kommentarer
Postat av: Channi

ååh, det var så kul att träffa dig igen gumman! Så längesen! får göra det snart igen tycker jag :) Föressten, jag har ny blogg, kolla in den :D

Pusss gumman!

2008-06-10 @ 17:23:18
URL: http://metrobloggen.se/Channi

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0