08-06-13. festbilder

Fredagskvällen

Fredagskvällen

På fredagskvällen bar det åt till Legendens lägenhet, som Josefine hade ansvar för &
hon bjöd dit mig & Channi, så vi hade lite trevligt med dricka och spel.
Vi spelade ölspelet, och så klart var de två emot mig -.-
Haha, men sådant händer ;p
Vi drack och hade kul, hade musik, pratade och mys.
Pappa hämtade mig klockan 01.00, och då började Channi & Josefine att bada i hans
badkar. Jag var inte med, men jag har hört att de hade jättetrevligt.
Läs mer om kvällen? gå in på; http://www.metrobloggen.se/channi
Det var min fredagskväll.
Fredagen den 13:e.
Förresten, jag tappade bort min kamera -.-
Typiskt mig? Ohja!

Hur var eran "skräckdag" Fredagen den 13:e?

Pusshej, leverpastej


Kommentarer
Postat av: Channi

så kul vi hade! måste göras om :)

älskar dig gumman! <3

2008-06-17 @ 01:27:00
URL: http://metrobloggen.se/Channi

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0