VÄRME!

Vaknade precis ungefär, ska snart ut (om en halvtimme) och möta Sofia B.
Det blev ingen promenad med henne igår, det blev med Josefine istället.
Men det blev bra ändå!
Så nu ska jag äta frukost och försöka hitta det minsta man kan ha på sig,
eftersom det är så sjukt varmt! Som jag klagar på värmen, haha.
Men det kan vara skönt faktiskt, i skuggan. Men jag vill bli bruuuuuun så då
får jag sitta i den stekande solen istället ett tag, men aja..
 Nog med mitt klag, skriver mer efter promenaden, då jag är smält.

Ha det underbart i sommarvärmen! Puss


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 01:19:32
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0