Balkonghäng

amina & jag på sarahs födelsedag 2007
(bilden har ingenting med dagen att göra, tyckte bara den var somrig, klicka på den för att komma till Aminas blogg)

Hallå!
Har precis kollat klart på The Holiday (en favoritfilm) och nu sitter jag här i fönstret med musik &
chattar på msn. *det vanliga*
Idag har jag varit i stan med Jessa och Sofia S, mysigt!
Åkte in med bussen som gick 10.58, jag skulle tagit en tidigare buss, men jag
hade läst fel på tidtabellen, så jag missade den, jobbigt i värmen!
Väl inne i stan gick jag till Jessas storasysters lägenhet,
vi satt på balkongen och drack kall läsk. mumsigt.
Sofia kom också, hon hade sovit över hos sin pojke Alex som bor granne
med Jessas storasyster.
Vi gick ut en sväng på stan, söndag idag så allt var stängt men det var ändå trevligt.
Efter den lilla trippen ned för stan gick vi upp igen till lägenheten och satte oss på
balkongen igen, denna gången med stora glas av isvatten.
Vi satt och snackade lite skit ett tag, sedan så blev jag helt yr & började må illa,
så jag bad pappa att komma och hämta mig, det gjorde han.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0