Trötter

Godmorgon på mig själv...
Jag är sjukligt trött, jag kan nästan inte ens hålla
ögonlocken uppe... Jag har inte sovit inatt (aj, aj på mig själv!)
Men nu är det ingen ide att försöka somna, för då sover jag till sex / sju på kvällen
och kan inte sova inatt heller, så det gäller att hålla sig sysselsatt hela dagen
och frammåt kvällen innan jag kan lägga mig och sova.

Snart, eller om 30 minuter för mer exakt ska jag träffa min älskade vän Sofia.
Vi ska gå en runda, sedan ska vi kanske in till stan, vet inte riktigt.

Nu hade jag tänkt att bjuda på en gammal bild, ett år är den nog.
De som känner mig, vet att jag har ändrats på både in och utsidan
sedan denna bilden togs.

hej gammal bild på matilda

KramizZz  ^^ *fniZz*


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jättesnygg blogg och design, älskar själv rosa :D

2008-07-19 @ 18:59:01
URL: http://veronicaalexandra.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0