today, today

tildisen

Idag vaknade jag vid tolv, skulle till Sofia vid halv ett, så tog vi bussen vid ett till stan,
vi skulle uträtta några ärenden & sedan så käkade vi kebab, och jag tog
min specialare som är; Kebabrulle med endast kebabkött & pommes.
Den är oslagbar!
Efter det så sms:ade jag lite med Legenden och han skulle in till GC,
så vi träffade honom, och då så var josefine med honom, så vi sprang och hälsade.
Efter vi hade hälsat skulle Sleggis köpa småtomater och stoooora paprikor, som såg ut som chili.
Sofia hängde sedan med sina systrar och jag gick ned till GC, där Josefine och Sleggis satt,
de passade in bra där, bland nördarna :)
De spelade något konstigt spel, men sedan så spelade de CS, (det ända jag känner till)
Sedan så kom Bella ned till oss också.
Klockan blev mycket, jag tog bussen hem vid kvart i sex, gick förbi Carina
och tog en liten fika med henne, pratade om allt möjligt,
stannade där i ca. en timme, sedan fortsatte jag hem.
Hemma tog jag ett bad, efter den stekheta värmen idag.

Nu ska jag ta något och äta och glo på tv.
Pusshej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0