This is why I'm hot

Har precis kommit hem till pappa efter en två timmars jobbig stekande bilfärd,
jag  b o k s t a v l i g e n  smälte!!
Det var svinjobbigt och jag blev gnällig, som alltid när det är för varmt.
Usch, det är skönt att ha kommit hem nu, och dricka miljontals ton med vatten.
Nu ska jag snart städa litegrann här i mitt rum, det behövs...

Just det, jag och Amina tog ut spice vid ett tiden idag, och han badade idag igen
(han gjorde det igår med).
Han blev sur på Amina för hon vågade gå ut så lång i vattnet och hade en pinne i handen,
men lille spice vågade ändå inte gå ut. Han sprang och hoppade i vattnet där han bottnade, men
det var kul ändå. Sedan så åt vi glass, två glassar var.


Var tvungen att lägga ut denna bilden, I love it! Söta Amina!


Kommentarer
Postat av: Amina

haha jo, jag är ju JÄTTE söt på den bilden :P puss!

2008-07-26 @ 19:56:02
URL: http://aminasellin.blogg.se/
Postat av: Channi

naaw, så söt spice låter som att vara! :''')

Jag har ny blogg föressten, haha ^^.

2008-07-26 @ 23:17:13
URL: http://channis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0