Sundance Kid

Amina & Jag köande till KENT konsert tidigare i vår

Godkväll, här sitter jag... typ nyvaken.
Jag vet jag sa i tidigare inlägg att jag skulle hålla mig vaken,
jag trodde jag skulle det, men tyvärr gick den planen i kras.
Jag somnade och sov i två eller tre timmar.
Men det räcker, nu ska jag inte sova mer, förrens inatt och
då ska jag sova bra!

Kent är i full gång i mina högtalare denna regniga eftermiddag, och
bara för det laddade jag upp en bild på Amina & Mig ifrån tidigare i våras när
vi köade till KENT, där vi träffade två jättesnälla tjejer ifrån Stockholm.
Emma & Lisa hette de, undra.. Hur är det med de nu för tiden?
Jag får återuppta kontakten med de tycker jag faktiskt.

Asså, jag är jättetrött, sjukligt trött, men bara i huvudet och ögonen,
kroppen är pigg.. Det låter helt knasigt och det är helt knasigt,
men så är det. 

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej :) jättefin blogg du har , hur har du gjort den så som den ser ut ?

2008-07-19 @ 19:33:23
URL: http://johannaniss.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0