Stekig värme

Solen steker på terrassen, här sitter jag med Amina och mamma, de sitter i solen
och Amina säger till vinden att den ska blåsa på henne hela tiden,
och att vi skulle haft två fläktar, som båda är vända åt hennes håll, haha.
jag sitter under parasollen (typiskt mig), jag gillar inte att sola, jag smälter..
det är fööööör varmt. Jag går hellre en liten promenad i parken eller något.
Vi har precis ätit våran frukost här ute och just nu är det kent som spelas.

Senare, vid två kommer papsen hit och ska hämta oss, vi ska vara hos honom i en vecka.
Har ingenting planerat den veckan, mer än att jag ska någon dag vara med Josefine,
någon dag med Sofia B, Sofia S, förhoppningsvis också
med Channi och kanske med Jessica.. Det har jag bestämt :)
Hum, nu har jag inte så mycket mer att skriva.
Om jag kommer på något så skriver jag väl det senare.


en bild på Amina, Mattias och Alle bara för att vi träffade Mattias
igår med Jakob, Tommy och Sarah,
vi skulle till en liten fest, eller liten och liten.. det var mer än 100 personer där, men vi stannade inte
så länge, tog en öl och satt där ute en stund till runt tolv, och gick hem och kollade på en halv film
och sedan sov vi...

Kommentarer
Postat av: Channi

du kan va med mig också! hihi <3

2008-07-26 @ 14:21:38
URL: http://metrobloggen.se/Channi
Postat av: Gabriella

Måste säga att jag till 100% gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 16:38:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0