Saker man ser



Jag blir så irriterad på mig själv, för jag sa att jag skulle gå och sova,
i vettig tid.. och blev det så? Nej..
Varför kan jag bara inte bara gå till sängen och sova?
Jag får tvinga mig själv snart!

Jag och Amina sitter på msn och diskuterar om denna bild.
Är ser man för mycket?
Det kanske är olämpligt att ta upp på bloggen, men jag vill veta
vad alla andra tycker, och var inga sånna smygtittare nu,
utan läser ni detta inlägget kan ni väl  säga vad ni tycker, om det
är för mycket eller om det är okej..
Jag vill ju inte framstå som en lösaktig tjej.

KK
{kram&kyss}

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Jag kunde itne heller gå å lägga mig som jag lovade mig själv.. och nu ligger jag här i sängen, äntligen.. och nu ska jag sova.. eller iaf försöka.. godnatt.

2008-07-20 @ 03:31:17
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Amina

Du är inte läsaktig, du är snygg! (jag är bara avis på dina bröst).............

2008-07-20 @ 15:16:48
URL: http://aminasellin.blogg.se/
Postat av: edith

nej då :] det är lagom :] Eller i alla fall på bild, om man spinger omkring såå, så kanske dt är lite väl :]

2008-07-23 @ 22:15:10

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0