Okej, gårdagskvällen

Bild ifrån en tjejkväll den 13/6-08
(bild ifrån en tjejkväll den 13/6-08, inte från igår)

Okej, nu ska jag skriva om vad jag gjorde igårkväll..
Jag kom hem till pappa från mamma vid sextiden tror jag det var,
Jessa ringde och frågade om jag ville komma hem till hennes
storasyster eftersom hon skulle ut och festa så jessa hade lägenheten
för sig själv, och det ville jag ju klart.
Åkte in vid sju, kom fram vid kvart över sju.
Jag fick en jättegod drink som Jessa hade blandat, GODASTE jag smakat!
Sedan blev det en och en annan öl senare på kvällen.
Öhm, vi gick ut med Isa (deras söta rottweiler), och beställde pizza på "Idas Pub".
Sedan kom Sofia & Alex, de hade varit på bio och sett Hancock.
Vi satt på balkongen (som vi gjorde en del idag också) och pratade om allt möjligt,
sedan sjöng vi singstar, jag blev "wannabe" hela tiden & Jessa ägde!
Frammåt ett tiden så kom pappa och hämtade mig.
Det var allt från gårdagskvällen.

PUSSHEJ, ha det super i den stekheta värmen!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-12 @ 21:37:30
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0