mumsfillibabba


Satt igårkväll och mumsade på sådanna hära godsaker, MUMS
Jag visste faktiskt inte att vingummi kunde vara så gott.
Fast jag gillar inte alla färgerna, jag gillar t.ex. inte den gula, och den oranga är inte heller en favorit,
utan favvisarna är röd, vit & svart.
Den gröna är helt okej, ingen favvis men ändå inte dum.
Jag väntar fortfarande på att sofia ska ringa, tihi.
Sofia, kom hem nu så jag får något vettigt att göra, istället för att
tala om hur jag tycker om vissa godisar.

Jaja, ska ta något och äta nu, någon mat ingen godis.
SOLIGA PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Förstår precis vad du menar, roligt att det är fler som kan ägna en tanke åt viktiga saker!

Den tanken angående genetiken har flugit förbi här med ett antal gånger.. Allt kommer ju med sina för och nackdelar.. Jag hoppas bara att jag själv slipper stå i den situationen och ta sådana beslut! Vet inte om man någonsin skulle komma till ro, att alltid leva med funderingar på om man gjort rätt..



Söt blogg förresten :)

2008-07-28 @ 18:29:29
URL: http://stavemark.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0