min första dagens outfit

MMS


min första dagens outfit.
jag har ingen stor spegel hos pappa,
så jag fick komma på något annat.

Det är ju så fruktansvärt varmt idag så idag blev
det att ta på sig så lite som möjligt,
-svart tunika/klänning, ifrån Gina Tricot (Aminas egentligen)
-Bruna kilklacksskor, gamla ifrån dinsko
-zebrabikiniöverdel, h&m
-vit väska, som jag satt på ett hjärta på, skodej


Just nu så väntar jag på att Sofia B ska smsa mig, eftersom hon har varit i stan
och skulle kontakta mig när hon kom hem.
Så vi ska väl ut och gå en runda kanske, om vi orkar i solen..
Fast jag har en känsla av att jag kommer att försöka gå så mycket som möjligt i skuggan.

Jaja, ha det superduper bra och glöm inte solkrämen om ni ska ut!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0