långpromenad & picknick

För övrigt så har jag varit ute på en LÅNG runda med mamma, lillebror oskar, adina & spice.
Rundan blev på ungefär två eller tre timmar och sedan tog vi en liten picknick.
Spice badade till och med ;o.

Kanske ska till stranden imorgon, vet inte, är osäker..
jag är inte "strandtypen" om man säger så, jag gillar mer att
gå promenader, jag tycker det är för varmt på stranden och alla
ligger och steker, nästan tävlar om vem som är brunast.
Men det kan väl vara skönt att gå ned med ett par kompisar,
men som det ser ut nu, hänger jag inte med.

Jag har fått kentfeber, de har gått i mina högtalare non stop i två dagar nu.
Men det är bara bra, de är riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0