idag

Idag har jag inte gjort så mycket, jag & Josefine kom hem vid halv två igår,
somnade väl vid tre något kan jag tänka mig, Josefine skulle till playan
med Bella, Uno & Legenden tidigt idag, och jag som alla vet,
är en sjusovare, så jag sov kvar och vaknade vid halv fyra, fyra någon gång.
Så idag har jag rent ut sagt inte hunnit göra så mycket, jag satt vid datorn,
fixade Eminas bloggdesign, som ni för övrigt kan se här.
Det är lite kvar att göra på den, men den är i stort sätt klar.

Josefine kom till mig vid nio, vi gick till Konsum och jag var snäll och handlade
godis åt mina bröder och deras kompis som har hängt med hit denna veckan.
När vi kom hem ifrån Konsum så kollade jag och josefine på youtube klipp,
mest på Björn Gustafsson, men också på Shan Atci och Betner.
Vi fick oss flera goda skratt!

Nu har jag precis kollat klart på dubbelavsnittet av Sex and the City,
och ska väl sitta och fixa lite mer på Eminas blogg.
Ska nog slänga ihop en helt ny också, bara för att jag inte har
något annat oh göra.

Ska snart slänga upp ett klipp som jag och josefine skrattar åt.
Håll utkik! ;)

Pusshej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0