Home again

OLD
Kollade igenom lite gamla photoshopbilder, jag tyckte jag ägde på ps..
vilket jag verkligen inte gjorde, denna bilden fixade jag för cirka två år sedan.
dåligt, dåligt, dåligt, dåligt.. men jag tyckte jag var ett proffs...

Tjenis Penis, nu är jag hemma igen, eller jag kom hem vid halv ett ungefär,
men då gick jag ut en runda med mamma och Spice.
Jag hade tänkt att städa rummet, men som vanligt blir det väl inte av idag,
utan kanske imorgon, eller överimorgon...
Men det kommer iallafall att vara städat när jag åker till pappa igen.

Annars idag ska jag snart ta ett bad, och sedan slänga upp en ny bloggdesign.
Kul, kul, kul.
Något tips på färgval jag ska göra?
Det blir nog hm.. Gult eller Lila tror jag.
Håll utkik i bloggen när den blir klar, kanske intresserar den dig.

Kysshej

Kommentarer
Postat av: viktor

hur skulle du "piffa" till min blogg då?

2008-07-24 @ 12:07:18
URL: http://sosumi.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0