Grönt är skönt

Godemorgon.
Igår gick jag och la mig, hm.. det blev nog frammåt fem.................
icke bra, men idag så ska kanske Amina sova hos mig, och hon får alltid mig
att lägga mig i "normal" tid. Så det är bra det.

Igår natt så slängde jag ihop en ny design, en grön.
Det var en tjej på lunar som frågade om jag inte kunde göra en grön design,
och titta, det har jag.
Så kolla på designen, intresserar den dig?
gör den det så skicka en kommentar eller skriv ett mejl eller
få kontakt med mig på något sätt.

Nu ska jag packa klart, för jag ska till min kära mamma och sedan
ska jag & amina till laserdome och spela, det var ett tag sedan ;o
och vi ska krossa ;) se upp alla andra laserspelare! hihi

Sömniga kramar & pussar


Kommentarer
Postat av: Emina

DEN VA RIKTIGT FIN :D <3

2008-07-20 @ 17:17:48
URL: http://eminamaljoki.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0