Ge mig filmtips!

sol ritad av mig i paint
Har nu precis duschat efter en timmes prommenad i stekande solen med Sofia B.
Hoppas att man har fått lite färg idag.
Nu ska jag inte göra någonting speciellt, kolla runt på lite olika bloggar,
kanske kolla på en film, ska tvinga pappa att gå till affären
och köpa lite mango (jag ska testa äta mango, för första gången!)
Sedan så ikväll så kanske jag ska hitta på något med Josefine, det blir nog
att gå en runda till ute, när det är svalt och skönt.

Vad ska ni göra ikväll?
Något tips på en bra "tjej-film" eller en "feel-good film"?
Skriv i kommentarerna.


SOLIGA KRAMAR & PUSSAR

Kommentarer
Postat av: mICKE

JUNO, RENDITION, ATONEMENT!

2008-07-29 @ 15:04:29
URL: http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0