ett tidsfördriv att dö för

Bild på mig när jag var på en överraskningsfest åt min barndomsvän Sofia.

Amina ligger i sängen & håller på att somna.
Jag ligger i sängen & ska snart sova jag också.
Men kan inte riktigt ännu, vi lyssnar på låten "ett tidsfördriv att dö för"
av Kent.

Idag har jag åkt ifrån pappa i Halmstad till mamma i Kristianstad,
jag somnade (såklart) och vaknade när precis när vi var framme och skulle parkera.
När jag kom hem så hälsade jag på mamma och lämnade min packning,
tog pengar och gick (rättare sagt sprang) till laserdome där
Amina och de andra väntade.
Väl framme på domen så småpratade vi en liten stund & sedan började vi spela.
Jag & Amina gick in med fullt självförtroende och var säkra på att vi skulle vinna,
men det blev inte så.. Det blev Lexx som tog hem vinsten
(inte så konstigt, han är ju typ.. bäst på det)
Men vi gav oss inte, vi spelade mer, det blev tre spel för mig denna
medlemskväll & det kostar 60kr/ medlemskväll,
men denna gången bjöd Marie på det, väldigt snällt :)

Jag och Amina gick hem till mig, beställde mat, hon beställde Kebabtallrik med starksås
& jag beställde "matilda special" vilket är Kebabrulle med
endast kebab och pommes, yummie!
Vi gick upp till mig och satte på en film, "Blonde Ambition"
med Jessica Simpson, den är inte så
bra man kan tro den är...
Efter det så gick vi ut en liten runda, sedan kom vi in igen och satte oss vid datorn,
tills nu. Så nu ska jag också lägga mig och försöka sova.

KramiZz ^^
*fniZZ*



klicka här, du kommer inte att ångra dig!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte fin design.

2008-07-27 @ 20:47:47
URL: http://fridacorrinajohansson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0