Dag 2



Dag 2 i Kristianstad.
Idag så vaknade jag & josefine vid tolv, vi skulle ned till tivoliparken med Amina & Emma,
men de höll på att baka när vi ringde, de skulle kolla på film istället, för det var lite molningt,
men det gjorde oss igenting, vi satte oss på terrassen istället och satt där ett tag, sedan kom
storDanne förbi och jag ville han skulle hälsa på min kära vän, eftersom han är som en
bror för mig (egentligen är han mammas killes son) och efter det tog vi ut älskade Spice en runda, på drygt en timme.
Efter vi hade gått ut med Spice så började jag & josefine tänka på om vi skulle skita i att
gå ut idag, vi kollade på film istället; Step Up 2-the street.
Den vad faktiskt bra. Jag rekommenderar.
Ja, efter filmen så plattade josefine sitt hår, för hon orkar inte imorgon, så hon gjord det idag.
Och jag ville testa göra "hollywood-lockar" på henne

Kommentarer
Postat av: Channi

vad är den stora byggnaden i mitten för något? :D

2008-07-14 @ 02:30:17
URL: http://metrobloggen.se/Channi

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0