Dag 1

kristianstad dag 1

Idag åkte jag & josefine hem till mig i Kristianstad, vi skulle kommit iväg vid två, men mina datornördar till bröder,
hade inte vaknat då -.- så vi kom iväg vid tre istället, men det blev också bra.
Först när vi kom fram så ringde vi Amina så hon kom upp till oss, efter det så gick vi till Laserdome.
Vi spelade ett spel var, och det var första gången för Josefine och hon fick typ 500p, vilket
är ganska bra för första gången, om man tänker på vad jag och amina fick när vi spelade första gången,
hon fick -70 eller något och jag fick 64. Haha :p.
Efter vi varit på domen ett tag, så gick vi hem till mig igen, de åt något och sedan gick vi ut vid halv tio tiden
till tivolit, vi träffade Sarah & Emma på vägen.
När vi var inne i stan så ringde Liv Amina, och sa att det var något på stora torg,
och vi gick dit, det var något reagge (stavning?) band. Vi stod där och lyssnade och dansade lite.
Efter ett tag skulle Sarah ringa Mattias och jag följde med henne, så hon inte skulle stå ensam,
och sedan kom hela gänget, då även en sliskig gubb-kille som började
säga att jag var världens sötaste och sådant, riktigt obehagligt.
Sedan frågade han om han fick en puss, men jag var tvungen att dra en vit lögn, jag 
sa; "jag har en pojkvänn"... Men han gav sig inte, utan när Amina ville ta bild på mig & honom
så tog han sin hand/arm runt min midja och förde nedåt sakta.
USCH! Jag bara, öhm... Tack för bilden typ.. Visste inte vad jag skulle säga, men som tur var
kom Sarah då, för hon hade gått iväg när gänget kom för att hon ville vara ifred när hon pratade med Mattias.
Och sedan såg jag att han hade en flickvän!! Som tur var.
Usch, det var så äckligt, han bara hela tiden; "vad söt du är".. "du är den sötaste jag sett", "vart bor du?" osv.
ÄCKLIGT, jag menar... han var ju gammal, minst 30+....
Jaja, efter han hade gått iväg med hans flickvän, gick vi in till tivolit igen, jag, sarah & josefine
bestämde oss för att åka "extreme fly" som är jätterolig, men läskig på samma gång,
men det började regna och jag var rädd för att det skulle börja åska, så jag tvekade,
men de fick med mig ändå, och jag frågade han som styrde karusellen vad de skulle göra om
det började åska, men han kunde inte svenska så sarah fick fråga på engelska då jag inte är bäst på det, 
och jag hörde inte vad han svarade, men sarah sa att han sa att det var åskledare över karusellen,
men efteråt när vi hade åkt klart den sa hon;
"asså, jag vet inte om det var åskledare, jag sa det bara för att lugna ned dig..."
Haha >.< Men aja, den var rolig iallafall.
Sedan gick vi mest runt, runt och runt.. Tillslut gick jag & josefine hem.
Nu sover hon och det ska jag också göra snart.

Pusshej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0