Älskade Josefine

bells & josefine
(Bella till vänster & Josefine till höger)

Snart ska Josefine äntligen få följa med mig till "min" stad, Kristianstad.
Hon ska få träffa mina vänner & så se det omtalade Laserdome,
men inte nog med det, just den veckan Josefine ska med är det
Kristianstaddagarna, då det är tivoli och massa musik i hela stan,
hela kvällen fram mot ett på natten.
Det ska bli så kul att visa henne hur jag bor och lever på vardagarna,
hon ska få träffa underbaringen Spice & mamma, mammas gubbe Lennart.
Kanske till och med Stordanne, om han kommer på besök,
tyvärr är Robin fortfarande uppåt landet när hon är hos mig,
så hon kan nog inte träffa honom.
Men alla andra.
Det ska bli så kul!
Och vi ska åka på söndag, och eftersom klockan är över tolv,
är det bara fyra dagar k var.
Jag kan knappt vänta,
jag är så ivrig!

Pusshej, Leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Emina

TACK MATILDA :D KAN DU SKICKA KODEN PÅ MSN ELLER LÄGGA IN DEN I MIN BLOGG? DIGGADE BLOGGEN JÄTTE MKT. TACK SÅ HIMLA MYCKET SÖTNOSEN MIN <333

2008-07-02 @ 12:59:27
URL: http://eminamaljoki.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0