08-07-02, fest

Idag var jag & Josefine på fest hos Lina, en jättego tjej!
När jag & Josefine kom dit, så mötte vi Alexandra Mutlu,
och snacka om att det var längesen jag träffade henne, typ när jag
gick i tvåan eller trean, då "Pålsbo Disco" fanns kvar.
Pålsbo Disco, för er som inte vet vad det var så var det att litet Disco för unga barn,
upp till sexan bara, och där var jag ofta med mina gamla kompisar, bl.a. Alexandra.
Det var Jag, Alexandra, Josefine, Legenden, Uno, Hampus, Gustav,
Bella, Martine, Emelie, Emelie, Lina och Alex
som var 
 på den trevliga lite lugna festen, sånna uppskattas.
Och det var två hundar som också var där,
King & Cindy en Pitbull och en Amstaff, de var supersöta.
Cindy var endast 11 veckor gammal ;o.
Man dog nästan så söt hon var!

Senare när Jag & Josefine skulle hem (hon skulle sova hos mig)
så skulle Emelie  & Martine hem till Martine som bor på Kärleken,
och då frågade jag pappa om han kunde skjutsa de dit,
och det kunde han, min snälla pappa.


PS. bilder kommer under dagen, Ska bara få de av Josefine.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0