Svåra val

image1

Hund eller katt?
Hundar kan ju bli vakthundar & skydda en.
Medan katter är självständiga.
Vilket är viktigast?
Att de kan skydda en eller att man ger
varandra eget utrymme?
Jag tycker valet är svårt.
Jag ligger och tänker på vilket som skulle varit bäst.
Fast jag tror ändå att det är viktigare
att ge varandra utrymme.
Så man inte känner sig strypt.
Men hundar tycker jag ändå är på något sätt
sötare. De ser ju helt olika ut, så det är
såklart svårt att avgöra, men på något
sätt så tycker jag det.
Katter är gulliga och charmiga på sitt sätt.
De är så mysiga.

Ett svårt val alltså,
Det är inget val man kan
göra över en natt. Tänk över det noga.

Katt eller hund?

Kommentarer
Postat av: Jackie B

Jävligt snygg bild, bloggen är inget för mig men bilden..jättefin. trevlig helg.

2008-02-22 @ 11:52:50
URL: http://redefinition.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0