Är du lycklig nu?

image1

Jag känner mig krossad.
Jag känner mig värdelös.
Jag känner mig obehövd.
Jag känner mig osynlig,
Allt detta bara för dig,
för att du gör som du gör.
Är du lycklig nu?


Jag såg en framtid mellan oss,
 jag såg våra barn växa upp lyckligt.
Jag såg oss vid altaret.
Jag kunde föreställa mig våran vardag.
Våra konflikter, våra kärleksfulla stunder.
Våra utflyckter, vårat kärleksfulla liv.

 Just nu känner jag mig nedbryten.
 Du har brytit ned mig bit, för bit.
 Om du ville såra mig, har du lyckats bra.
Bara så du vet, det pratas om dig i mina kretsar,
 jag pratar om dig.
 Jag vill komma över dig.
Jag ska komma över dig.
 Jag ska göra vad som behövs
 för att Jag ska bli lycklig!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0