KC i Malmö

killer chix
Ifrån vänster; Edith, Jag(matilda), Alexandra, Amina och Micke.
bild ifrån; aminas blogg

Igårnatt så var det tävlingsdags i Malmö, det gick inte superbra, men det var kul ändå.
Vi var där vid halv åtta tiden och jag och Amina åkte i Foscas bild dit, han hade bränt en bra
skiva med aqua, michael jackson, melodifestivalslåtar osv, haha.
Matcherna började vid halv nio ungefär har jag för mig och höll på till cirka sex på morgonen,
fast det var pauser där man kunde köpa korv och vila.
Stiffe, som var med bjöd laget på en korv för att vi skulle orka med hela natten,
sen så hade Alex & Edith med sig fyra paket med dextrosol,
jag & Amina hade med oss cola och vattenflaskor.
Banan i Malmö är större än den hemma i Kristianstad och de är
mycket olika varandra, så det var svårt att hitta, speciellt i början, men sedan började man
förstå lite mer vart de olika baserna var och hur laborinterna fungerade. Systemet är också olikt
det som är i Kristianstad, inte jätteolikt, men ändå så man märker av det.
Folket som var där var trevligt, även om vi inte kom på så jättebra placering så var
det superkul!
På vägen hem så åkte Jag & Amina med Mattias & Lexx, jag satt
där framme och amina & lexx där bak. Vi lyssnade på filmmusik ifrån Pulp Fiction
som alla säger är så bra, sen så satte Mattias på någon orientalisk musik,
udda ja! Efter det så satte de på "superhäftig ganster musik" haha.
Det var lite kul där, sist blev det lite Kent.
Jag & Amina kom hem vid halv åtta och gick och la oss då.
Vi sov till ungefär två.


Efter ett par timmars spelande, luktar man inte direkt sommaräng. Då vill man bara ha parfym.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0