Frisören

matilda yli-paavolaIdag så gick jag inte till skolan, mår inte så bra, så jag gick med mamma till
Domus och hjälpte till att handla mat & mjölk. Efter det så gick vi till
Klipp och kryll för att prata med Ulrika om att jag ska permanenta mitt
affrolockiga hår rakt. Hon sa att de inte kunde garantera att det skulle bli jätterakt.
Men vad som helst är bättre än mitt nuvarande hår, så jag körde på det och
bokade tid den 5:e maj. Längtar!
Annars idag så har det inte hänt så mycket, ska sätta mig och plugga lite nu,
på matte, det är ju nationellt prov på onsdag eller torsdag har jag för mig.
Hoppas det kommer mycket ekvationer, för det är det roligaste inom matte tycker
jag.
När jag och mamma var på väg till Klipp och Kryll så såg jag en jättefin klänning,
som även min mamma tyckte var vacker, jag längtar riktigt mycket efter sommaren, då man kan gå i klänningar och i slappa tröjor, utan jacka och
tjockarmade.

Jag behöver ett par nya vårskor, någon som har något tips?
Jag gillar alla möjliga skor, hojta till om du sett några skönheter på stan!

Modeakuten.se


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0